Upgrade naar de nieuwe Edge-browser of gebruik Chrome, Firefox of Safari om door te gaan. De ADI Global Distribution-site zal na 12 maart 2021 Internet Explorer niet meer ondersteunen. close button

 


Bestellingen en facturen

 

Hoe kan ik bestellen en de status van uw bestelling, facturen en rekeningsoverzichten?
 

Om online te bestellen, dient u in te loggen op uw online account. Online bestellen geeft u een eenvoudige toegang tot alle merken en producten die we aanbieden evenals handige functies zoals opnieuw bestellen van eerdere zendingen en het opslaan van productlijsten per klant of project voor toekomstige aankopen.
Indien u liever met iemand spreekt, kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met ons ADI team op het nummer 088-234 5410.
Indien u uw bestelling via e-mail wenst te versturen, helpt uw verkoopvertegenwoordiger u graag verder. Als u niet zeker weet wie uw verkoopvertegenwoordiger is, klik hier.
 
U kunt uw bestelhistorie online raadplegen door in te loggen op uw ADI-account. Klik op het accountpictogram in de navigatiebalk en ga naar Bestellingen. U kunt uw bestellingen weergeven per: 1) Type: bestelnummer, referentienummer of PO-nummer, 2) Status: in behandeling of verwerkt of 3) Periode. Gelieve er rekening mee te houden dat bestellingen die in de afgelopen 24 uur zijn geplaatst, nog niet beschikbaar zullen zijn.
Voor klanten met een krediet worden facturen voor bestelingen 's nachts verwerkt. 
Hebt u geen krediet bij ADI en wordt er een artikel naar u verzonden, dan zal uw factuur bij het pakket worden gevoegd.

Rekeningoverzichten worden één keer per maand via e-mail verstuurd. Deze geven u een volledig overzicht van uw ADI-account met alle bestellingen geplaatst in de afgelopen maand alsook alle bedragen die u verschuldigd bent met de uiterlijke datum van betaling.

 
Om hulp te krijgen gelieve contact op te nemen met uw ADI contactpersoon via 088-234 5410.
Wij verzoeken onze klanten het bedrag over te maken op rekening van ADI onder vermelding van het factuurnummer.